Cover Zilveren Vleugels: voor en na

Meer dan een jaar geleden postte ik dit ook al voor Tweedehands Vleugels (klik voor blogpost ^^), en nu is Zilveren Vleugels natuurlijk aan de beurt: hoe photoshopte ik het stockmodel op de foto die ik aankocht om tot dé perfecte – iets té perfecte zelfs – Max?

Zo dus!

voorenna

Djeezes, hij zag er echt als een arrogante kwal uit voor ik aan het Photoshoppen ging, vinden jullie niet? 😀 Thank God for Liquify 😉

Hopelijk zijn jullie het met me eens dat het een verbetering is!

bannerzilverenvleugels

10 thoughts on “Cover Zilveren Vleugels: voor en na

  1. Ik vond het wel grappig om de omschrijving ‘arrogante kwal’ tegen te komen, want dat was mijn eerste reactie toen ik de oorspronkelijke foto zag. Ik wil wel meer van dit soort voor & na’s zien hoor. Veel leuker dan diegene die je in Flair/Libelle & Co kan terugvinden. 🙂

  2. […] haar filmrecensies (Jupiter Ascending) en bijvoorbeeld deze post waarin ze de voor -en na van het Coverontwerp van Zilveren Vleugels laat zien. Eigenlijk vind ik die stiekem veel leuker dan de voor & na makeovers die je in een […]

Leave a comment