Sinterklaas verlanglijstje

Oké, boehoe, ik ben bijna 26 en dat betekent dat ik helaas sinds enige jaren onzichtbaar ben geworden voor Sinterklaas. Geen cadeautjes dus vandaag, maar een meisje mag dromen, toch? Zelfs een oud meisje 😉 Dus Sinterklaas, moest je toch nog van gedachte veranderen, morgen aanvaard ik ook nog cadeautjes hoor! En anders geef je deze wishlist maar door aan de Kerstman.

Deze boeken* staan op mijn verlanglijstje!

9789000321100_TheCage_voor_web23734628


kraaien_list_leugens

17878931vrees-me9200000046834069

*Natuurlijk staan er nog veeeeeeel meer op m’n verlanglijstje maar dit is een kleine selectie, kwestie van jullie niet te overweldigen hé 😀


thankyoubannerherfst

10 thoughts on “Sinterklaas verlanglijstje

  1. Jammer dat het in België echt enkel voor de kinderen telt hé. Ik ben het afgelopen jaar heel érg braaf geweest, maar vermoed dat de Sint zijn boekhouder niet al te koosjer te werk gaat vermits hij ook dit jaar niet langskwam. Ter compensatie heb ik dan maar een klein pakje voor mezelf gekocht. Dit keer is geen boek. 😉

  2. Ik ben door de grisha trilogie aan het vliegen om toch maar te kunnen starten aan list en leugens.
    Carry on is voor mij nog altijd een twijfelgeval. Ik was niet zo dol op de Simon stukken in fangirl.

  3. Wordt het in België niet meer echt gevierd voor volwassenen?? Jammer, in Nederlands wordt iedereen verwend! Is Kerst bij jullie dan wat meer het cadeautjesfeest? Anders gewoon zelf wat kopen XD Red Queen en Vrees Me wil ik ook heel erg graag lezen. List en Leugens lijkt me ook gaaf, maar eerst wil ik de Grisha Trilogie nog lezen…

Leave a comment